FIRMY POŻYCZKOWE W SOCIAL MEDIA
Niezależnie od branży każda organizacja pragnie zostać zauważona przez konsumentów. Firmy pożyczkowe nie zostają w tym temacie w tyle, dlatego tak wiele z nich znaleźć możemy na facebooku.
2016-03-14, 14:06

Firmy udzielające pożyczek przez internet zakładają profile w social media po to, aby być bliżej swoich klientów. Osoby, które decydują się na szybką chwilówkę w pierwszej kolejności szukają informacji oraz opinii o danej instytucji w internecie. Przyzwyczailiśmy się do obecności firm w social mediach. Profil na facebooku z widoczną aktywnością oraz gronem osób obserwujących wzbudza w nas zaufanie.

CHWILÓWKI PRZEZ INTERNET DLA MŁODYCH

Większość firm oferujących chwilówki w 15 minut działa głównie w internecie. Wbrew przekonaniu, że z usług instytucji pozabankowej korzystają najczęściej osoby starsze, firmy te docierają przede wszystkim do ludzi młodych, wykształconych, potrzebujących pożyczyć niewielkie kwot na krótki okres czasu. Firmy pożyczkowe starają się więc dotrzeć do swoich odbiorców wszelkimi możliwymi kanałami, między innymi po to, aby nawiązać z nimi lepszą komunikację. Każdy z nas chętniej skorzysta z usług firmy, którą dobrze zna. Firma, która informuje nas o tym co ciekawego ma w ofercie, jakie konkursy, quizy czy wartościowe treści dla nas przygotowała staje się nam bliższa.

WARTOŚCIOWA TREŚĆ FIRM POŻYCZKOWYCH

Firmy pożyczkowe na swoich profilach wstawiają różnorodne informacje. Niektórzy stawiają na edukację swoich klientów tak jak Ferretum Bank, Via SMS czy Ratka.pl, która do przekazu wartościowych treści stworzyła dwie ciekawe postacie – Bratka i Stokratkę. Na fanpagach co jakiś czas pojawiają się porady dotyczące tego jak można zaoszczędzić pieniądze, jak budować pozytywną historię kredytową i tym podobne. Ciekawym pomysłem wykazała się również Wonga, która udostępnia edukacyjne treści, kierując odbiorców na swoją platformę kapitalni.org.

POŻYCZKI Z HUMOREM

Innym sposobem na utrwalenie konsumentom marki jest podejście do nich z humorem, przekazując treść niekoniecznie związaną z finansami i światem gospodarczym. Taką drogę obrały między innymi Vivus, który tematycznie nie odbiega od finansów, jednakże sposób w jaki prezentuje swoje treści jest dosyć zabawny.NetCredit publikuje różnego rodzaju ciekawostki, a KasaTak, kierując komunikaty głównie do płci pięknej pisząc o modzie, designu wnętrz, wakacjach, jedzeniu oraz o tym jak mądrze gospodarować finansami.

SZYBKIE REAKCJE

Klienci często korzystają z fanpagy w celu uzyskania szybkich odpowiedzi na nurtujące ich pytania, jak również w celu informowania innych użytkowników o nieodpowiednim podejściu do klienta czy nierozpatrzeniu reklamacji. Wydawać więc by się mogło, że na fajnpagach firm pożyczkowych można zaleźć wiele niepochlebnych opinii, jednakże ku miłemu zaskoczeniu tak się nie stało. Przeglądając profile największych firm pożyczkowych natknąć się można na ewentualne zapytania klientów pisane w komentarzach, na które firmy odpowiadają bezpośrednio lub proszą o kontakt z biurem obsługi. Nie mniej jednak brak negatywnych wpisów jest informacją dla nas, iż mimo powszechnego przeświadczenia o nieuczciwej działalności instytucji pozabankowych, nie jest prawdziwe.

Śledźmy więc fanpage firm, z których usług zdarza nam się korzystać. Warto być na bieżąco z aktualnymi promocjami pożyczkowymi, oraz brać udział w konkursach, szczególnie gdy do wygrania są atrakcyjne nagrody.

Źródło: https://pozyczkaportal.pl/firmy-pozyczkowe-w-social-media/v

KONTAKT / AUTOR
Aleksandra
Pozyczkaportal.pl
530777830
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.